גרסת iOS 11 ו iTunes 12.7 שוחררו לפני מספר ימים להלן חלק מהשינויים בגרסאות אלו

אפל שחררה לפני מספר ימים את הגרסה הסופית של iOS 11 וכך גם גרסת iTunes חדש 12.7 לתמיכה ב-iOS 11
iOS 11 מכיל מספר רב של שיפורים ואפשרויות חדשות, להלן חלק קטן מהם, את הרשימה המלאה ניתן לראות באתר של אפל

App Store – חנות האפליקציות עברה שינוי נרחב וכוללת עיצוב חדש ומדורים חדשים כמו אפליקציית היום ועוד.

Siri – סירי עברה המון שיפורים, יכול להיות שרובם אינם רלוונטיים לארץ ולשפה העברית

מצלמה – תמונות וסרטונים יתפסו פחות שטח אחסון במכשיר תודות לפורמטים חדשים מסוג HEIF ו HEVC, סריקה אוטומטית של ברקודים מהמצלמה, עיצוב מחדש של פילטרים ומצב צילום פורטרט תמוך בייצוב תמונה אופטי ו HDR.

מפות – מפות פנימיות של שדות תעופה וקניונים נבחרים, ביצוע זום על ידי לחיצה כפולה על המסך והחלקת האצבע.

מצב לא להפריע בנהיגה – משתיק התראות אוטומטית ומשאיר את המסך כבוי במצב נהיגה, אפשרות למענה אוטומטי בהודעה למספר אנשי קשר נבחרים.

מציאות רבודה – טכנולוגיה שהיא חדשה לאייפון ותאפשר למפתחים ליצור אפליקציות שיאפשרו להציג אובייקטים בעולם האמתי, לדוגמא האפליקציה החדש של Ikea שמאפשרת להציב רהיטים בחדרים

 

iOS 11 גם כולל מספר רב של שיפורים שמיועדים לאייפד

במערכת ההפעלה iOS קיימת הגבלה מאוד מטופשת ושלא ניתנת לשינוי לגודל אפליקציה שניתן להוריד דרך חיבור האינטרנט הסלולארי. ההגבלה הייתה 100MB ואפל שינו את ההגבלה ל-150MB, כך שסוף סוף נוכל להוריד יותר אפליקציות ללא צורך ב-WIFI.

iTunes 12.7 – הגרסה החדשה של iTunes עודכנה לתמיכה ב-iOS 11 אבל גם כללה שינויים לא צפויים, כמו שלא ניתן יותר לצפות בחנות האפליקציות דרך התוכנה במחשב.

אפל אומרים שהגרסה החדשה של iTunes מתמקדת במוסיקה, סרטים, סדרות, פודקסטים וספרי אודיו. כמו כן הוסרה האפשרות לנהל רינגטונים דרך ה-iTunes אבל iOS 11 הוסיפה אפשרות להורדה מחדש של רינגטונים שנרכשו בעבר.

כדי להעתיק רינגטונים מהמחשב לאייפון, מחברים את האייפון למחשב בתוכנת ה-iTunes בצד ימין תחת מכשירים בוחרים ב-iPhone לוחצים על צלילים וגוררים משולחן העבודה את הרינגטונים לשם, הרינגטונים צריכים להיות בפורמט m4r

כתיבת תגובה