גרסת iOS 9.3 שוחררה ומביאה איתה את סירי בשפה העברית

image

גרסת iOS 9.3 הייתה מספר חודשים בשלב ה-Beta ואז כבר נודע לנו שהגרסה תביא איתה בשורה משמחת למשתמש הישראלי, סירי בשפה העברית.

הגרסה שוחררה אתמול 21/03/2016 לאחר אירוע Loop you in של חברת אפל שבו הוצג אייפון SE אייפד פרו חדש ועוד מספר עדכונים על מוצרים שונים של אפל.

iOS 9.3 מאפשרת לבצע מגוון רחב של פעולות באמצעות סירי העוזרת האישית בשפה העברית:

ניתן לקבוע תזכורות, לבדוק לגבי פגישות ולוח שנה, חיוג קולי, שאלות כלליות, שאלות לגבי מזג אוויר, שליחת הודעות, ניווט ועוד מספר רב של פעולות נוספות.

photo_2016-03-22_22-17-41

iOS 9.3 כוללת עוד מספר שיפורים ואפשרויות חדשות הכוללות:

Night Shift – תכונה שמאפשרת לקבוע שעות בהם המסך יפחית את פליטת האור הכחול שמתקבל ממסך המכשיר, התכונה תגרום למסך להיראות יותר צהבהב, אפל טוענים שמחקרים רבים מראים על כך שהאור הכחול שנפלט מהמכשיר במהלך שעות הלילה יכולה לגרום לכך שיהיה יותר קשה להירדם בלילה לאחר שימוש במכשיר.

 

photo_2016-03-22_22-17-33

 

פתקים מאובטחים – ניתן לאבטח כל פתק שנרצה בסיסמה או באמצעות טביעת אצבע, ניתן גם למיין פתקים לפי תאריך יצירה, תאריך שינוי או לפי שם.

 

News – אפליקציית החדשות של אפל מקבלת עדכונים ושיפורים וכעת יכולה לעזור למצוא כתבות לפי העדפות ולפי בחירת עורכים, האפליקציה מובנת במכשיר אך אינה זמינה למשתמש הישראלי, במידה וכן תרצו לראות ולהתנסות איתה ניתן לבצע זאת ע”י שינוי האזור בהגדרות המכשיר לארה”ב במקום ישראל, ולהפעיל מחדש של המכשיר, אז האפליקציה תוצג על המכשיר באופן אוטומטי.

 

Health – כעת יותר קל לאתר אפליקציות למעקב אחרי הבריאות שלכם, אפליקציית הבריאות מציגה יותר מידע ומאפשרת לקבוע יעדים גם דרך השעון של אפל.

 

 

CarPlay – שיפורים שונים במוסיקה ובמפות בהתחברות לרכבים עם תמיכה ב-CarPlay.

כתיבת תגובה