ריכוז אפליקציות ו תוכנות לצפייה ישירה עבור מכשירי אנדרואיד, iOS ומחשבים אישיים

בפוסט הבא אני יציג חלק מהאפשרויות ותוכנות לצפייה ישירה בסרטים וסדרות הקיימות היום, לכל האפליקציות שאני יציג יש גורם משותף אחד והוא טורנטים, כלומר האפליקציות אוספות אליהם טורנטים שקיימים ברשת מסדרת אותם בצורה ויזואלית יפה ומאפשרות צפייה ישירה ולפעמים גם הורדה.

MovieBox – אפליקציה הזמינה עבור מכשירי iOS פרוצים, מתאים גם ל iOS7 בנוסך לצפייה ישירה מאפשרת גם להוריד את הסרטים והסדרות, החיסרון של האפליקציה אין תמיכה בקבצי תרגום.

moviebox

את האפליקציה ניתן להוריד מ Cydia בתנאי שאחד מהסורסים שבלינק הבא מותקנים במכשיר שלכם.

http://www.coolvideoapp.com/

סרטון המציג את MovieBox:

 

ShowBox – אפליקציה דומה מאוד ל MovieBox אבל רק עבור מכשירי אנדרואיד, כוללת אפשרות לצפייה ישירה או הורדה של סרטים וסדרות, ניתן לצפות בתוכן גם באמצעות נגן חיצוני דבר שיאפשר לטעון קבצי תרגום.

showbox

ניתן להוריד את האפליקציה בלינק הבא:

http://media-apps.cc/android/

 

Popcorn Time – תוכנה לצפייה ישירה בסרטים וסדרות עבור מחשבים אישיים המיועדת למספר מערכות הפעלה, Windows 7, Mac OS ולינוקס, עם תמיכה בעברית ולחלק גדול מהסרטים תמיכה בתרגומים בעברית כבר מתוך התוכנה ללא צורך בהורדת התרגום ידנית.

את התוכנה ניתן להוריד בלינק הבא:

http://get-popcorn.com/

 

Time 4 Popcorn – היא קבוצה נוספת שהוציאו תוכנה דומה לחלוטין ל Popcorn time, עם אותם יכולות אבל עם תוספת של גרסה למכשירי האנדרואיד.

time4popcorn

את התוכנה ניתן להוריד בלינק הבא:

http://www.time4popcorn.eu/

Flixtor – אלטרנטיבה מצוינת ל Popcorn Time עם אפליקציה טובה למכשירי אנדרואיד ותוכנות למחשבים האישיים, לרוב הסרטים תמצאו תרגום בעברית לסדרות פחות, במכשירי האנדרואיד ניתן להפעיל את הווידאו באמצעות נגן חיצוני כך שיהיה ניתן לטעון קובץ תרגום, האפליקציה באנדרואיד עובדת באופן חלק ומהיר.

Flixtor

את התוכנה ניתן להוריד בלינק הבא:

http://flixtor.com/

XBMCtorrent – תוסף עבור תוכנת המדיה XBMC ומאפשר לצפות בסרטים וסדרות, עובד בצורה מצוינת, היתרון כאן שאפשר להפעיל אותו בכל מערכת הפעלה שמריצה XBMC ותמיכה מצוינת בטעינת קבצי תרגום באופן מקומי או בהורדה אוטומטית מהרשת.

את התוסף ניתן להוריד בלינק הבא:

http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=174736

תגובה אחת

  1. אבי הגיב:

    לצערי הקישורים הנוכחיים לא עובדים יש מצב לסקירה חדשה של כל האופציות …

כתיבת תגובה